Saturday, March 19

tatkala bershawl

shawl adalah sejenis kain ala ala kain lapik meja yang besar gedebamm yang bole di pakai as tdung. kott? tak heran lah ade jugak yang buat kain lapik meja. Ada yang kejam lagik, buat lap tingkap kat rumah.. aishh! Tak sesuai tohh! Jangan buat macam tuh yer anak anak.. haha!  oke, itu hanyalah pengertian bagi shawl.. kepada mereka yang handal bab2 shawwl nihh, very the sorry U, I reka reka aje toh. hehe!

Oke, atas permintaan ramai.. Terpaksa lah upload kan my pitca pitca while bershawl. Tak lawa pomm comey jer. ngeh3!! Gambar pom ntah pape. tidaklah secantik Che' Nin.. mahupun selembut Usop.. malahan tidak juga se kiut Kak Limah.. ngehee! So, tengok lah gamba gamba yang telah di cop oleh SIRIM. mesra pengguna lah ni. huhu..( xkait ~.~ )

 BELIT BELIT AJE!








wahh! macam Kak Limah plakk! hhaha






Oke dah ckup2!! AMARAN KERAS!! jangan berani berani nak save gamba budak kiut nih okee?! Atao.. anda akan di remove dari hidup kuhh! hahahaha. Apa akan terjadi sekiranya anda ingin juga curik gamba gamba ini?? Segala perasatuan budak budak kiut akan mengambil tindakan kerass ke atas mana mana pihak yang ikot sesedap hati ayam kampung mak dye nak curik gamba nimm! INGAT!!!! 



p/s ; sape suh ak gatai glenyaa upload gamba kamm, kan da ade mahkluk2 tuhan nk curik gamba kao.! padan muke ~.~

No comments:

Post a Comment

kotak kosong.